Soalan untuk kau

Perlahan lahan nama kau mula hilang
dari lidah aku,
Perlahan lahan nama kau mula hilang
dari ingatan aku,
Perlahan lahan juga aku kentalkan hati
untk tidak menyebut nama kau lagi,
Perlahan lahan aku cuba lenyapkan
raut wajah senyum kau,

Tapi,

Bila aku dah hampir berjaya buat semua
yang diatas,
Kau datang kembali tanpa rasa belas kasihan,

Dan,

Bila aku mula menaruh harapan kembali,
Kau mula lenyapkan diri kau .
Sakit sayang .

Apa yang kau nak aku buat ?
Menunggu dan terus menunggu kau ?
Tapi sampai bila ?
Kau jauh dekat sana,
Jarang jarang kau beri kabar berita .

Cukuplah main tarik tali dengan aku .
Bagi aku kata putus yang mudah aku faham,
Apa saja keputusannya aku redha,

Biarlah aku sakit sekali dari terus sakit menanti kau yang entah bila pun belum pasti lagi .


Terima Kasih Daun Keladi Kalau Free Harap Datang Lagi :D