Dia yang pertama



Dia yang selalu nyanyikan lagu,
Dia yang selalu mndgr bila aku bercerita 
walapun cite tu membosankan,
Selalu pujuk bila gaduh walaupun salah aku,
Selalu bagi suprise walaupun kdg benda tu 
nmpk simple,

Bila masing2 dah bawak haluan masing2,
Baru aku sedar,
Dlm diam dia bnyk faham perangai aku,
Kdg2 aku tk perasan bnde tu ad dekt diri aku sndri,

Kalau tak kita mesti dah sama dgn yanie . Almost 4 years, 
Tapi apakan daya, 
Masing2 ego . 

Sebenarnya rindu dekat perasaan yang dulu . 
Rindu nak buat semua mcm dulu,
Hanya 1 sebab yang saya tkdpt nak terima,
Semua benda saya salahkan,

Tipu kalau cakap dah tak sayang,
Tipu kalau cakap dah tak hirau,
Marah mcm mne sekali pun,
Lmbat mne sekali pun untk aku maafkan,

Tapi bila perasaan tu dah reda,
Aku sendiri yang akn marah diri sndri,
Sbb terlalu manjakan diri,
Terlalu agungkan ego sendiri .

Ada rezeki kita jumpa lagi, 



Terima Kasih Daun Keladi Kalau Free Harap Datang Lagi :D