Jalan dulu


Putus cinta tu tak sakit,
Yang sakit bila dah putus tapi masih cinta.

Kenapa kau masih dlm ingatan aku ?
Makin menjauh, makin dekat rasanya,
Makin diabai, makin kerap munculnya,

Kenapa baru sekarang nak tunjuk effort?
Kenapa tak pergi je ?
Kenapa mesti patah balik dekat aku ?
Kenapa aku still syg kau ?
Kenapa aku tkboleh nak terima org lain ?
Kenapa aku selalu pertikaikan kau dgn org lain ?
Kenapa org lain tak mcm kau ?
Kenapa kau sorang je yg aku selesa ?

Ajarlah aku nak bukak hati nie balik mcm mne,



Apa yang kita selalu makan,
Apa yang kita selalu buat,
Tempat yang kita selalu pergi,
Benda yang kita selalu buat,

Tiap mlm aku try nak biasakan diri
tanpa orang teman tidur,
Tapi aku selalu takboleh,
Tiap malam aku selalu terlelap sendiri
 sebab penat paksa lelap.

Kalau satu hari nanti,
Kita terjumpa balik,
Kau benci aku tk ?
Sebab abaikan kau sekarang ?

Aku sayang kau,
Tapi aku tahu yang aku tak mampu nak jdik yg terbaik untk kau,
Even kau boleh terima aku seadanya,
Tapi aku takot aku tak mampu .

Mlm nie ttbe kau dtg jmpe aku,
Kau mcm tahu je ptg td aku mimpi kau 😭
Tapi yg sedih bila bukak mata,
Cuma mimpi .
Sakit nak terima yg aku mimpi tu
kita tkboleh nk buat dah.


Sebelum cuti sem lagi,
Aku dah plan mcm2
Nak spent time dgn kau
Nak balas budi baik kau
Nak bwk pg makan
Nak bwk pg jalan2,

Tapi semua tu aku tak mampu nak buat,
Mlm kau sampai sini,
Aku dah bahagia gila,
Tapi sayang,
Kau pg kuar dgn perempuan lain,

Terdiam tak terkata beb sakit dia mcm mne,

Kali kedua kau dtg,
Aku happy ingtkan
Dapat lah tembus ap yg tk dpt aku tunaikan lagi
Rupanya sekali lagi,
Orang pertama yg kau ajk keluar dia,
Orang pertama yg kau tegur, dia.

Kata sayang ?
Tapi kenapa dia ?

Mungkin aku dah boleh padam terus hasrat aku
Sebab kau pun dah padam nama aku dlm hati kau. 

Terima Kasih Daun Keladi Kalau Free Harap Datang Lagi :D