Kuatkan aku



Ketawa dapat sembunyikan kesedihan
tapi malangnya tak dapat menyembuhkan


Kalau pengakhirannya, semua orang tersakiti,
Aku orang pertama memilih untuk pergi

Terima kasih pernah datang, lalu menghilang.
Terima kasih pernah ada, lalu tiada.
Terima kasih pernah menghibur, lalu kabur.
Terima kasih pernah meninggikan harap, lalu menjatuhkan.
Terima kasih pernah mendekat, lalu mnjauh.
Terima kasih pernah peduli, lalu tak acuh.


Ada masa rasa sayang,
Ada masa rasa tawar hati
Ada masa rasa serba salah sbb tawar hati
Tapi aku bukan robot. Aku manusia.
Layan aku mcm manusia bukan robot.

Sampai satu masa,
Aku pun penat nak usaha sorang2,
Kau ? Acuh tak acuh
Sampai bila ?
Sampai aku betul2 fedup ?


Bila jauhkan diri,
Mencari,
Bila da muncul,
Kena marah sbb hilangkan diri,

Tapi bila ada setiap masa,
Kau layan nak tak nak,
Apa yang kau cari ?

Bagi tahu awal2 kalau rasa tak diperlukan,
Boleh undur diri awal2.



Terima Kasih Daun Keladi Kalau Free Harap Datang Lagi :D